уторак, 4. март 2014.

УКРАЈИНА и МИ-лични став

Запоставих Блог у потпуности,једноставно човјек треба некад да стане и види шта даље.

Стадох,али нема користи слабо се ко диже,а многи падају и даље и копају нам чврст ослонац на коме стојимо.

Актуелна игра са Укрјином,а она Србија (Космет,Црна Гора,Република Српска) у мало већем обиму, иста мета исто остојање.
Као што су се деведесетих играли са Србијом,тако су сада покушали са Русијом,али се Медвјед пробудио,а ту су се прерачунали или нису остаје се да се види.





 Него да мало вирнемо у своје двориште,ми моћни јаки не побједиви,ми чији су се дједови и очеви сукобили са највећим Царствима,ми који смо се борили против хегемоније пошасти са запада,шта је сада око нас?

Стандарди који нам се намећу и уводе нису нешто што желимо,али спуштамо главу ћутимо и чекамо боље сутра.


Да ли ће више доћи,е то је већ питање?



Да нас можда они који су због нас толико уложили и дали од Светог Цара Романова.па преко многих других и све до добровољаца који се борише за нас од РСК РС и Космета,можда нису одлучили да нас пусте низ неку чудну ријеку којом добровољно пловимо.Шта ће се десити када се тамо та ријека негдје на западу улије у неку мочвару ми сами не знамо.

Није ни можда тамо на другој страни лијепо по мјери данашњих аршина,али тамо свако јутро изласи сунце и обасјава дан,а по дану се много боље види,док на другој страни којој тежимо синце залази и наступа ноћ по којој се ништа не види.


 Избор је једноставан.
Рад нас одржава,е амо је питање да ли нас тај рад доводи у осјећање достојанства да смо људи или у горе дати опис.Опет зависи од нас и нашег избора,јер све је у нашим рукама и препуштено нашој вољи.


Од Брига немамо корист,идеје можемо реализовати само ако су угодне,нашој околини и заинтересованим чиниоцима друштевних заједница и градова.

Ту сам и даље да промовишем идеју сарадње Ниша и Источног Сарајева,јер вјерујем у то што радим.

С друге стране можда је потребно понекад изнијети и своје мишљење и вођење ствари око себе,не због самоправдања или критиковања већ из простог разлога да се види и неко другачије мишљење,а све у циљу да ови који одлучују можда доснесу и неку кориснију одлуку због које се неће стидјети наша полољења као што се ми не стидимо наших предака.

Нема коментара:

Постави коментар