уторак, 23. јануар 2018.

ВОДИЛО ГА БАЛKАНСKО СРЦЕ“

Марка славила цела Норвешка кад је спасао жену из пожара, али порука његовог послодавца ће вас ИЗНЕНАДИТИ

Херојство Србина Марка Миљковића славили су сви медији Норвешке – младић је не марећи за свој живот улетео у кућу опасану димом и спасао тешко покретну жену (92).

Наиме, овај рођени Нишлија већ две и по године ради у Ослу као медицински техничар и у ноћи између среде и четвртка једној пацијенктињи требало је помоћи, али ван његових задужења.

- Радим у здравственој служби која посредује између Хитне помоћи и пацијената на чији позив излазимо на терен. Преко посебне наруквице старица, која је иначе тешко покретна, позвала нас је. 
Kада смо дошли до њене куће, видели смо како излази огромни дим - присећа се Миљковић.
- Шутнуо сам врата и улетео у кућу. 
Напипао сам јој косу и ухватио испод руке. Нисам могао да је носим, па сам је вукао. Извукао сам је у ходник према излазним вратима - прича херој.
- Лице, коса и цело тело су јој били црни, а ноге потпуно изгореле. Али била је свесна. Kад сам је извукао, ту су већ били полицајци и ватрогасци.
“Браво, али немој више то да ти се деси”

Марково херојство знали су да цене и надређени на послу, али...

- Добио сам четири дана слободно. Послодавци су ми поручили: “Браво, али немој више то да ти се деси.” Једноставно, у Норвешкој свако ради свој посао - објашњава Миљковић.

Детаљније на Блиц.рс.

Нема коментара:

Постави коментар