петак, 16. октобар 2015.

СВЕ ЗАВИСИ ОД ЉУДИ

Данас желимо да говоримо о два позитивна примера из продавница "Идеја" у Нишу.

Први је из Идеје у Шабачкој бр2 ,а односи се на услуживање на месари. 
Подстакнути смо доживљајем поштоване Негославе Станојевић и њеним доживљаја у "Максију" описаног у посту .

Добро није ни код нас ишло баш све по лоју, морали смо да сачекамо добрих 5-6 минута испред одељења са месом да се неко појави, али смо за то време простудирали и ко су добављачи и декларације и премерили погледом изложено месо те одлучили шта ће мо купити.

 Нисмо приметили камере које нас снимају, па вероватно ни пословођа продавнице није видео колико чекамо.

 Коначно се појавио продавац који је негде слагао робу и  питао шта желимо.

Поучени доживљајем Негославе посматрали смо шта ће продавац урадити, али он је прво отишао до лабавоа да опере руке са коментаром да не би себе послужио прљавим рукама па неће ни друге.

Позитивно.

Други позитиван пример догодио се у Идеји која се налази у улици Мокрањчевој такође у Нишу.

Цена једног производа која је била истакнута на полици није била иста као цена тог производа на каси, била је мања.

Приликом куповине тог производа сугерисано је продавцу на каси која је цена истакнута на полици одакле је узет производ, он је отишао до полице лично се уверио у нашу констатацију, отишао по "шефа" продавнице и производ смо без нашег инсистирања добили за 50% јефтиније од редовне цене.

Ово су само два ситна примера која показују да много шта у трговинским ланцима зависи од самих људи који раде у њима.

Нажалост жалосно је што много више има негативниох примера, али ваљда све је почело да зависи од онога "колико пара толико и музике", па и то како се продавци у појединим трговонским ланцима односе према потрошачима.

1 коментар:

  1. Bravo za tekst! Mnogo volim kad se i pozitivni primeri iznesu pred oči javnosti :)

    ОдговориИзбриши