петак, 6. децембар 2013.

Лазар и ми





„У тем лепом Сомбору,свега на вољу“...

Ипак је само пјесма из неких других времена и окружења,а не онога у коме живи и борави Маратонац,који спава  у шупи и гладује,а о свему томе читам из Ниша и размишљам како свугдје има по неки  Лазар,али и богаташ.
Питате се што ме ово погађа,па ваљда што сам се од 1992-2000 нагледао разних ствари,нормално са прекидима и што су оставиле те ствари,а нису биле нимало лијепе,дубоке ожиљке у мојој свијести,па ме ваљда овакве судбине погађају и дотичу више него нормалне особе.
Шта ме дотакло?
Проста реченица „Узмем иконицу и молим се док не заспим“.
У овој реченици је цјелокупна и Вјера и Љубав и Нада,тог младића који живи за боље сутра,који даје наду и многим другим да све није изгубљено.
Није изгубљено јер нам може пробудити оно добро и племенито које се крије у сваком од нас.
Ово сам написао јер вјерујем у то племенито у вама.
Лазар,његова браћа и сестре,оно двоје Прокупчана са својом дјецом и многу други имају право на тренутке радости,а вјерујем да ће ваша радост бити да им то омогућите.
 Лазар је већ много тога добио,али потребан је Дом за њега и његову породицу,циљ је да им се направи кућа.
Зашто да не?
Мене ће испунити радошћу ако ово што сам написао постакне неког да помогне.

1 коментар:

  1. Нешто охрабрујуће синоћ пред спавање.

    Млади атлетичар Лазар Ришар, овај што спава у шупи без грејања и струје (а на сомборском гробљу, са својом осмочланом породицом) је коначно добио помоћ.
    И то не од насе "државе", не од неког тајкуна богатог као Баја Патак, не од неке од најмоћнијих српских фирми, не од највећих партија уста пуних "самилости" и "солидарности", не од каквог милосрдног добитника "седмице" на лотоу, не од неког од наших најуспешнијих спортиста и, наравно, не од породице Огњановић (сто су добили милионски рачун у банци преко мртвог тела своје кћерке Тијане)... не, ни од кога од набројаних ликова.

    Лазару је своју кућу у селу Богојеву (коју је купио и затим преуредио) поклонио Јовица Нонковић, избеглица из Хрватске.
    Иако сада подстанар у Дорослову (са женом и два мала сина), и даље незапослен, он је одмах позвао Лазара и несебично му понудио кућу у којој не живи да тамо пређе "већ сада у недељу", ако хоће.

    Све то уз следеће речи:
    "Да имам ауто, сад бих га сам преселио тамо. Ја сам избеглица из Хрватске и ЗНАМ ШТА СУ ТУГА, СИРОМАШТВО И ГЛАД. Немам пуно, али нисам ни гладан ни жедан...".

    Ето каквих нас све има.
    Да не буде да смо најгори од свих.
    Јер нисмо.
    Далеко од тога.
    Драгослав Бокан,редитељ

    ОдговориИзбриши